Флешки-картки

Цей різновид флешок має форму кредитної картки, тому ви можете зберігати її в своєму гаманці, і ніколи не забудете перекласти в кишеню іншого одягу при переодяганні. Цей USB накопичувач є неймовірною альтернативою візитній картці. Ви можете скористатися великою областю друку на цій USB карті не тільки для логотипу вашого бренду, на ній поміститься також номер вашого телефону та електронна адреса. Така візитка, як і раніше, залишається флешкою з логотипом. З її допомогою можна донести до одержувача масу іншої інформації, завантаживши її в пам'ять пристрою.
Відобрежено на сторінці 17 позицій з 17

Що таке флешка і коли вона з'явилася?

По суті, флешка - це пристрій зберігання даних, що має в своєму складі флеш-пам'ять з вбудованим інтерфейсом універсальної послідовної шини.

Як правило, USB накопичувачі складаються з наступних основних компонентів:

флеш-пам'ять NAND, в якій зберігаються дані;

контролер USB-накопичувача;

кварцовий генератор;

контур фазової синхронізації.

У них використовується стандартний USB-штекер для підключення до комп'ютерів. Все це знаходиться в міцному корпусі з металу, пластику або іншого матеріалу.

У 1999 році компанія IBM подала документи для реєстрації винаходу цього пристрою її співробітником Шимоном Шмуелі. Але першою компанією, яка почала продавати цю новинку споживачам, стала сінгапурська Trek 2000 International.

Для нас не важливо, хто був першим. Знаменним є те, що на зміну незручним у використанні і сильно схильним до пошкоджень дискетам з об'ємом пам'яті всього в 1,44 мегабайта прийшло дуже зручний і практичний пристрій незрівнянно більшої місткості.

З плином часу ємність USB накопичувачів постійно збільшувалася - в деяких сучасних флешок вона вимірюється вже в терабайт.

На зорі нинішнього тисячоліття, коли перші USB накопичувачі тільки з'явилися, вони стали воістину революційним способом швидкої передачі файлів.

З моменту своєї появи флеш-накопичувачі набули величезного поширення, і в перші ж роки були продані сотні мільйонів цих пристроїв, а в 2015 році американська дослідницька фірма Global Industry Analyst передбачила, що до 2020 року річний обсяг їх продажів на світовому ринку перевищить 555 мільйонів одиниць .

Роль флешок-карток в просуванні бізнесу

Зростаюча популярність рекламних USB накопичувачів спонукає нас задуматися не тільки про те, наскільки потужними і ефективними є ці компактні технічні пристрої, але і про те, наскільки потужно вони можуть вплинути на просування компаній, їхніх товарів і послуг.

USB накопичувачі - відмінні подарунки, які можна використовувати на різних заходах: від освітніх семінарів до ділових конференцій, концертів, спортивних заходів і так далі.

Їх можна використовувати для задоволення маркетингових і рекламних потреб багатьох напрямків бізнесу. Крім того, вони корисні практично всім, хто володіє або регулярно користується комп'ютером.

І звичайно ж, флешки-візитки мають особливу силу впливу на цільову аудиторію завдяки нестандартному вигляду і необмеженим можливостям.

Одержати повну інформацію стосовно замовлення флешок та їхнього брендування ви зможете, натиснувши кнопку Зворотний дзвінок або зателефонувавши %phone%.