Якщо вам не подобається подарунок
Чи замислювалися ви над тим, що і особисті подарунки, і бізнес подарунки, і навіть сувенірна продукція, отримана під час промо акцій - всі вони мають одну маленьку особливість - вторгатися в наш персональний простір.
А чи заповнений ваш робочий простір непотрібними канцелярськими товарами, які ви ніколи не будете використовувати, але і викинути шкода? З досвіду «непотрібних» подарунків, які є, мабуть, у кожного з нас можна зробити наступні висновки:
1. Якщо ви даруєте особистий подарунок, постарайтеся його зробити максимально персоналізованим: задумайтесь, що викличе у цієї людини приємні емоції, а що осяде непотрібним вантажем в надрах інших невикористовуваних речей.
2. Не соромтеся передаровувати подарунки. Це дозволено і з точки зору етикету, і з точки зору психології особистих відносин. Однак, це вже буде не дарування, а перерозподіл речей і ви повинні сказати людині, що особисто вам ця річ не підходить, але у вас є припущення, що вона підійде їй. Таким чином, ви залишаєте людині право відмовитися, якщо і їй не потрібна ця річ. А, можливо, вона завжди хотіла саме такий ніж для походів, або флешку у вигляді шматочка суші, яка особисто вам здається безглуздою.
3. Якщо при погляді на подаровану річ у вас виникає неприємне відчуття, то краще позбавитися від неї, навіть якщо це дорога статуетка, подарована вам на ювілей.
4. Якщо ви відповідальні за покупку сувенірної продукції, то ми раді будемо розділити цю відповідальність з вами, адже у нас величезний асортимент товарів і висококваліфіковані співробітники, готові вникнути в усі деталі. У будь-якому випадку, постарайтеся, щоб ваші сувеніри були неординарними або корисними. Щось нудне і повсякденне має більше шансів загубитися серед таких же речей і, незважаючи на витрачені вами гроші, це не додасть плюсів іміджу вашої компанії.
5. Зверніть увагу на те, що в тренді зараз еко-продукція. Людям подобається відчуття свідомого ставлення до природи і навколишнього світу. Дуже популярні еко сумки. Такий подарунок однозначно буде використовуватися і стане довгостроковим носієм реклами вашої компанії.