Подарунки з приставкою "еко" - плюс один до іміджу
Напередодні новорічних свят ви, звичайно ж, задаєте собі питання «який з бізнес-подарунків буде працювати на репутацію компанії ефективніше і довше за все?»
Класичні подарунки, на кшталт флешок і ручок з логотипом, календарів, письмового приладдя, блокнотів - це прекрасно. Але щоб виділитися, вам потрібно придумати щось більш цікаве. Давайте поговоримо про «зелену» категорію презентів. Компанії на нашому ринку все частіше віддають перевагу екологічно чистій продукції - багаторазовій, що переробляється або виробленій з вторинної сировини.
«Зелена» рекламно-сувенірна продукція сприймається позитивно компаніями будь-якого масштабу і працюють в будь-якої сфери діяльності. Тому брендовані сумки (тканинні, з насінням, для покупок і ін.), блокноти та альбоми з переробленої сировини, набори письмового приладдя, упаковки для ручок, олівців, контейнери для квітів і трав та іншого роду сувеніри будуть сприйняті на ура.
З іншого боку бізнес подарунки допоможуть вам проявити свою еко-концептуальність, якщо ви звернете увагу на пристрої, що зберігають ресурси. Це можуть бути годинники, калькулятори, зарядні пристрої на сонячній батарейці, оригінальні сувеніри «два в одному» (невелика ваза для квітки і акваріум, відео-фоторамка на основі з переробленого дерева та ін.), Додаткові аксесуари для гаджетів (гарнітури, чохли, рукавички для сенсора в зимовий час, брелоки).
Крім того, завжди порадують «зелених» партнерів і клієнтів бізнес подарунки з екологічним доповненням. Згідно з дослідженнями західних експертів, особливе значення, як не дивно, мають картонні стаканчики з логотипом компанії.
Ви можете піднести подарунок і пригостити клієнтів напоями з стаканчиків, зроблених з переробленої сировини, з кольоровим зображенням на поверхні. Таку ж роль відіграють і матеріали для упаковки подарунків. Наприклад, на вашу репутацію позитивно вплинуть загорнуті в екоматеріал шкіряний блокнот, електронний гаджет або пляшка елітного алкоголю.
Якщо в своєму подарунку ви зумієте з'єднати еко-спрямованість і цінності компанії-одержувача, ви забезпечите собі високий рівень довіри і лояльності з боку партнера. Знаючи потреби своєї клієнтської аудиторії, ви виступаєте зразком для наслідування і підкреслюєте eco-friendly спрямованість вашої компанії.