Презентація компанії: сувенірна продукція
Під загальним терміном Сувенірна продукція мається на увазі кілька видів подарунків, за допомогою яких компанії презентують себе на діловому ринку. Індивідуалізація величезного потоку подарункової продукції відбувається за допомогою нанесення корпоративної символіки. І сьогодні можна виділити кілька категорії презентів: промо-сувеніри, бізнес сувеніри та елітні подарунки.
Рекламна продукція
Промо-сувеніри використовуються там, де передбачається велике скупчення або потік людей: виставки, презентації, рекламні та подарункові акції. Традиційно для таких цілей використовується недорога продукція, яка забезпечує охоплення великої потенційної аудиторії. Наприклад, брендування відмінно працює на прапорцях, магнітах, блокнотах, ручках, флеш-картах, значках, кепках, брелоках та інших дрібницях. Промо-сувеніри лунають промоутерами під час рекламних кампаній (наприклад, в якості бонусу при покупці певного товару, реєстрації на сайті або для участі в акції), видаються учасникам розіграшів і конкурсів, кріпляться до продукції компанії полицях в магазинах, мотивуючи до покупки.
Бізнес-ніша
Бізнес подарунки призначаються для ділових партнерів і клієнтів компанії. До асортименту цієї категорії відносяться більш дорогі презенти: брендовані і виконані з добротних матеріалів щоденники, електронні пристрої, календарі, годинники, папки і письмове приладдя. При бажанні зміцнити ділові встосунки можна використовувати нестандартні презенти для цієї категорії аудиторії. Однак, тут важливе знання тонкощів ділового етикету, особистих пристрастей одержувача і наявність тактовності. Такі підношення не повинні бути натяком на хабарництво або бути занадто дорогими або відверто дешевими.
Елітний сектор
Подарунки категорії VIP - це презенти штучного виконання. Тут дуже важливо підібрати сувенір, що відображає статус одержувача. Основні характеристики елітних подарунків: ексклюзивність, престижність, стиль, естетичність і якість. Сувенірна продукція рівня люкс має на увазі високоякісні матеріали, інкрустацію, гравіювання і антикварність. Такі подарунки можуть не призначатися для щоденного використання. Їх мета - демонстрація взаємної поваги, підкреслення важливості персони-одержувача і його компанії, презентація естетичного смаку власника подарунка.