Новорічні подарунки
Новорічні подарунки
Сувеніри з логотипом оптом>Новини сувенірної продукції> Промо-акції: роль сувенірної продукції
27 Гру, 2017

Промо-акції: роль сувенірної продукції

Позитивний імідж компанії складається завдяки безлічі дрібниць: незмінна якість продукту, постійний зворотний зв'язок з цільовою аудиторією, фірмовий одяг, сувенірна продукція та багато іншого. Сувенірні промо-матеріали - саме той нюанс, який дозволяє на матеріальному рівні відчути і оцінити увагу компанії і її професіоналізм. Згідно з дослідженнями західних маркетологів, близько 60% рекламних сувенірів припадає саме на промо-продукцію.

 

Презенти, на яких вказано бренд або логотип вашої компанії, залишають приємні спогади у покупця, виступають в ролі візитної картки, виділяють товар серед інших конкурентних аналогів.

 

Якщо правильно проводити промо-акцію, то матеріали для клієнтів повинні бути найефективнішим і успішним елементом. Отже, в руках грамотного маркетолога сувенірна продукція перетворюється на потужну зброю для залучення цільової аудиторії.

 

Сувенірна продукція:

• Мотивує до першої купівлі товару або послуги.

• Народжує бажання повторного придбання.

• Стимулює зростання продажів завдяки зростанню популярності товару.

• Збільшує пізнаваність бренду серед конкурентів.

 

Під час подарункової промо-акції можна використовувати недорогий роздатковий матеріал: флешки, ручки, кружки, брелоки, сумки, статуетки, указки, тримачі для дрібниць, підставки, блокноти, стікери, модельки, скребки, футболки, кепки, бандани, пробники, м'ячики, рулетки, іграшки, сертифікати на певну суму, безкоштовні купони на ті, чи інші види послуг.

 

Важливий момент полягає в тому, що подарунок повинен демонструвати приналежність до певної компанії і галузі виробництва (брендування і корпоративні кольори, форма або призначення презенту), бути корисним або викликати позитивні емоції оригінальним зовнішнім виглядом, якимось чином пов'язувати сам факт подарунка з компанією. Якщо подарунок відзначений логотипом, але не має ніякої іншої смислової прив'язки до компанії, він не ефективний. Через п'ять хвилин після отримання логотип на сувенірі втрачає значення, а значить, завдання підвищення лояльності до бренду і стимулювання до постійної комунікації провалена.