Промо-акції: роль сувенірної продукції
Позитивний імідж компанії складається завдяки безлічі дрібниць: незмінна якість продукту, постійний зворотний зв'язок з цільовою аудиторією, фірмовий одяг, сувенірна продукція та багато іншого. Сувенірні промо-матеріали - саме той нюанс, який дозволяє на матеріальному рівні відчути і оцінити увагу компанії і її професіоналізм. Згідно з дослідженнями західних маркетологів, близько 60% рекламних сувенірів припадає саме на промо-продукцію.
Презенти, на яких вказано бренд або логотип вашої компанії, залишають приємні спогади у покупця, виступають в ролі візитної картки, виділяють товар серед інших конкурентних аналогів.
Якщо правильно проводити промо-акцію, то матеріали для клієнтів повинні бути найефективнішим і успішним елементом. Отже, в руках грамотного маркетолога сувенірна продукція перетворюється на потужну зброю для залучення цільової аудиторії.
• Мотивує до першої купівлі товару або послуги.
• Народжує бажання повторного придбання.
• Стимулює зростання продажів завдяки зростанню популярності товару.
• Збільшує пізнаваність бренду серед конкурентів.
Під час подарункової промо-акції можна використовувати недорогий роздатковий матеріал: флешки, ручки, кружки, брелоки, сумки, статуетки, указки, тримачі для дрібниць, підставки, блокноти, стікери, модельки, скребки, футболки, кепки, бандани, пробники, м'ячики, рулетки, іграшки, сертифікати на певну суму, безкоштовні купони на ті, чи інші види послуг.
Важливий момент полягає в тому, що подарунок повинен демонструвати приналежність до певної компанії і галузі виробництва (брендування і корпоративні кольори, форма або призначення презенту), бути корисним або викликати позитивні емоції оригінальним зовнішнім виглядом, якимось чином пов'язувати сам факт подарунка з компанією. Якщо подарунок відзначений логотипом, але не має ніякої іншої смислової прив'язки до компанії, він не ефективний. Через п'ять хвилин після отримання логотип на сувенірі втрачає значення, а значить, завдання підвищення лояльності до бренду і стимулювання до постійної комунікації провалена.