19 Гру, 2017

Ефект подарунка

Для будь-якої компанії настає час, коли необхідно використовувати такий метод просування ТМ, як промо-акція. Це відмінний спосіб не тільки привернути увагу покупця, а й підняти рейтинг товару або послуги. Сьогодні, акули бізнесу впевнені, що не існує товару, який неможливо було б продати. Головне - зацікавити потенційну аудиторію.

 

Багато компаній, що спеціалізуються на сувенірці, наприклад, Fullmotion, пропонують консультації, спрямовані на підвищення продажів. Так, вчасно проведена акція «даруємо подарунки» відмінно працює для товарів щоденного споживання. Наприклад, в подарунок при покупці ноутбука - флеш-карта, еко-сумки - кепка, чаю - ситечко, карти або путівника - блокнот для записів, до велосипеда - пляшка для води, безкоштовний сеанс масажу при трьох оплачених та ін. Можна істотно підвищити рівень продажів , якщо підключити метод стимулювання, тобто додати до товару аксесуар, пробник, купон на безкоштовну послугу та ін..

 

Типові помилки для багатьох компаній - провести акцію з подарунками, в якості яких виступають дешеві неліквідні предмети, або послуги, скористатися якими неможливо через фінансові проблеми або проблем зі здоров'ям. А в результаті, споживач розчарований, довіру до компанії підірвано. Якщо в якості сувеніра пропонується щось більш вартісне, цінне для споживача, то значно підвищується ймовірність здійснення покупки.

 

Очевидно, що для роздачі під час промо-акцій необхідно вибирати такі подарунки, які б виступали рекламою не тільки самому товару/послуги, а й служили б на користь бренду.

Якщо сувенірна продукція потрапила в діапазон інтересів, то вона ефективніше працює. Зростання продажів безпосередньо залежить від того, які додаткові «плюшки» ви пропонуєте. Чим краще і яскравіше вони рекламують продукцію, тим вище ймовірність імпульсивної покупки.

 

Основні складові якісної промо-акції (використовуються як разом, так і окремо):

• яскравий дизайн товару, що привертає увагу

• яскрава наклейка з описом умов

• грамотно підібраний подарунок

• впевнені промоутери

• незвичайний текст для публікації в ЗМІ або в Інтернеті

• цікавий звіт про подію (в мережі, корпоративній газеті або на сайті), з метою закріпити нову планку довіри у покупців і залучити нових клієнтів.

 

Відвідувачі відмовляться купити вашу продукцію, якщо не буде очевидним її взаємозв'язок з подарунком. Відмінні методи підвищення продажів і збільшення лояльності до товару (за умови, що якість задовольняє покупця) - це запропонувати купити сувеніри  (два за ціною одного), купити товар і самостійно вибрати з певного списку те, що хочеться, подарувати пробник при придбанні певного товару.

 

Проводьте промо-акції грамотно!