Філософія бізнес-подарунка
У сучасному бізнесі таке рідне слово "подарунок" набуло нового змісту: приємний, не обов'язково дорогий, але обов'язково брендований сувенір, який підноситься колезі, клієнтові, партнеру з метою нагадувати про компанію того, хто дарує. Якщо придивитися до бізнес-подарунку пильніше, то перед нами відкриються нові, більш важливі аспекти філософії дарування.
Бізнес подарунки? - це не тільки сам предмет, але і сама доречність, обстановка цього акту піднесення. Це частина дуже тонкої і спритної комунікації, при якій досягнуті відносини закріплюються, і відкривається величезний простір для їх розвитку, поліпшення. У цьому можна побачити якусь маніпуляцію вдячністю: коли людина, яка отримала в подарунок щось, що має хоч якусь для нього цінність, буде більш лояльно ставитися до компанії дарувальника і до нього самого, то з'явиться привід і бажання встановити більш дружній контакт.
Бізнес сувеніри, безумовно, є рекламою, але до того ж ще й інструментом PR. Сам процес вручення встановлює між людьми якийсь психологічний зв'язок, і якщо момент, тон і слова підібрані правильно, то ефект не змусить себе довго чекати. Такі приємні дрібниці, як килимки для миші, якісні папки або флешки з логотипом вашої компанії будуть нагадувати про вас протягом усього терміну використання.
Не варто забувати про такий приємний бонус, як сарафанне радіо. Всі друзі, колеги і знайомі обдаровуваного, побачивши у нього незвичайну річ, неодмінно запитають про її походження, а у відповідь дізнаються про вашу компанію і почують кілька позитивних відгуків і характеристик. А це, погодьтеся, відмінна робота на майбутнє, яка створить сприяє імідж вашої компанії, зацікавить потенційних клієнтів і в результаті збільшить доходи.
Ви не замислювалися, чому одні презенти використовуються роками, переходять в категорію улюблених речей і стають фундаментом для міцних дружньо-ділових відносин, а інші забуваються вже через пару хвилин після того, як були вручені? Вся справа в філософії та концепції вибору, а зовсім не в його вартості. Можете вважати ваш вибір вдалим, якщо на знак вдячності ви почуєте слова: "Як оригінально", "Я давно таке хотів", "Треба терміново всім показати", "Такого я ще не бачив".
Саме тому вибирати сувеніри варто з розумом. Бажано, щоб вони були корисними, ефектними і якісними. Ми, в Full Motion, знаємося на цьому і запропонуємо найкращий варіант. Якщо ви ще не визначилися, які саме сувеніри оптом хочете замовити, ми вам підкажемо і всіма силами допоможемо.