Сувеніри з логотипом оптом>Новини сувенірної продукції> Сувенірна продукція для просування бренду
18 Гру, 2017

Сувенірна продукція для просування бренду

Сувенірна продукція для компанії - ознака хорошого тону і сильний інструмент для просування бренду на ринку. Подарунок з логотипом компанії - це ненав'язливий спосіб нагадати про партнерство і важливості ділових зв'язків.

Дуже ефективна та продукція, яка є продовженням корпоративних цінностей, які сповідує компанія.

 

Подарунки - це відображення місії компанії, це її своєрідна трансляція. Будь-які бізнес сувеніри повинні створювати позитивне враження і викликати певні асоціації, необхідні вам як компанії-дарувальника.

Така продукція підрозділяється на категорії:

• представницька, розрахована на партнерську аудиторію

• корпоративна, призначена для співробітників і шанованих клієнтів

• рекламна для роздачі під час промо-акцій за участі великої аудиторії.

 

Якщо звернути увагу на останню категорію, то можна зрозуміти, що тільки той, хто прагне стати ближче до цільової аудиторії, отримує більше шансів перетворити її в своїх постійних і лояльних покупців. При цьому традиційні методи стрімко втрачають свою ефективність. На перший план виходять рекомендації знайомих і консультації фахівців в точці реалізації товару або послуги. До участі в рекламній акції потенційного споживача можна залучити, лише зацікавивши, задіявши його активність.

 

Як показують сучасні дослідження маркетологів, відвідувачі магазинів, споживачі послуг, часто приймають рішення про покупку, тільки прийшовши до полиці з товаром. Завдання компанії - використовувати цей час сумнівів і схилити чашу терезів довіри покупця на свою сторону.

 

Таким чином компанія стає джерелом нових знань для аудиторії. Тільки ті компанії, які орієнтуються на психологію покупця сучасного, а не того, який існував 10 років тому, можуть отримати подяку за комунікацію у вигляді здійснення покупки.

 

Традиційні технології, такі як роздача подарунків на вулиці, вручення подарунка за покупку та ін., спрацьовують тільки, якщо ґрунтовно підійти до їх адаптації до сьогоднішніх реалій.

 

Наприклад, недостатньо просто вручити подарунок (раніше для роздачі використовувався різний неліквідний товар), необхідно здивувати цільову аудиторію, потрапити в коло її інтересів і очікувань. Нерозумно вручати людині ручку, якщо вона кілька хвилин вивчає полки з чаєм. Набагато цінніше оригінальне ситечко для заварки напою.

 

Компанія Fullmotion розуміє, в яких реаліях і під яким тиском з боку брендів сьогодні знаходиться покупець, тому пропонує вам такі оригінальні рішення для сувенірної брендованої продукції, які ефективно підвищать ваші продажі.